torsdag den 31. maj 2007

Find a crew - profil 25331 oprettet

Find a Crew er en international gastebørs, endda i dansk udgave. Jeg har oprettet en profil på dansk, og har fået svar fra en spansk kvinde og en spansk mand - begge vil gerne være gaster, men forstår ikke dansk, og kan derfor ikke læse, at min båd kun er til småture lokalt.

Det er jo netop derfor, jeg har skrevet profilen på dansk. Men jeg tilføjer nu min profil en forklaring på engelsk.

Gastebørsen er ikke helt i tråd med idéen bag Svanesejlere - blandt andet kan man ikke kontakte de andre profiler direkte medmindre man opretter sig som premium-medlem til 152 euro om året. Og jeg kan ikke lægge billeder op på min profil uden at være premium-medlem. Og jeg kan heller ikke forfatte en fri tekst - kun udfylde skemaer.

Så jeg må nøjes med at klikke "send" til gasterne på en engelsk tekst, som Find a crew har skrevet.

Ingen kommentarer: